GTAForum.cz - TimeTravel edition
http://gtaforum.cz/

Duke Nukem Forever
http://gtaforum.cz/viewtopic.php?f=20&t=3276
Stránka 13 z 14

Autor:  siSINka [ 27 říj 2006 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

Kolji píše:
DaVca: (nechce sa mi to instalovat) Nvs nahodou jaky format modelov a textur to vyuziva?
Duke3D? Ten původní nemá žádné modely, všechno jsou jen 2D sprity, které se pořád natáčí vzhedem k hráči. Engine: BUILD (Blood 1, Redneck Rampage, Shadow Warrior)

Autor:  parman [ 27 říj 2006 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

nn prostredi je plne 3D :mrgreen:

Autor:  siSINka [ 27 říj 2006 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ta HiRes modifikace samozřejmě jo (a funguje na první pokus z XP). Původní hra 3D modely nemá (pokud za model nepovažuješ místnost)

Autor:  parman [ 27 říj 2006 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

prave ze povazuju...ty zdi musi mit polygony

Autor:  Draghost [ 27 říj 2006 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

siSINka píše:
Kolji píše:
DaVca: (nechce sa mi to instalovat) Nvs nahodou jaky format modelov a textur to vyuziva?
Duke3D? Ten původní nemá žádné modely, všechno jsou jen 2D sprity, které se pořád natáčí vzhedem k hráči. Engine: BUILD (Blood 1, Redneck Rampage, Shadow Warrior)


no jo vlastně teď sem si to uvědomil že většina se k tobě natáčí a nic 3D tam prakticky neni ale stejně je to pecka :mrgreen:

Autor:  siSINka [ 27 říj 2006 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

parman píše:
prave ze povazuju...ty zdi musi mit polygony
Mapy se vytvářely zásadně v 2D (půdorys. Pak se přeplo do "3D pohledu a vytahovaly se stěny, dělaly šikmé podlahy, stropy, parallaxa (obloha). Neexistovala (kromě mostků) možnost více pater nad sebou, která by byla zároveň viditelná. Patra nad sebou (v domě) se řešila tak, že byly vedle sebe na mapě a jezdilo se mezi nimi výtahy, které plnily funkci teleportu. atd atd....

Úplně jiný engine/editor, než je v dnašních 3d hrách. A poslední, v kterém jsem to opravdu uměl :|

Autor:  Cole [ 27 říj 2006 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

OMG DUKE!
http://img160.imageshack.us/img160/702/duke20nukem20forever202mq0.jpg
(jo, je to fake.. a schválně kdo pozná z jaký hry to je :m )

btw nebylo by špatný kdyby DNF byl na Source enginu :shock:
Ikdyž větší pravděpodobnost je že by byl na Next-Gen Source 5 enginu :mrgreen: :mrgreen:

EDIT 18:20: Ofic. cover DNF :m
Obrázek

Autor:  Kolji [ 27 říj 2006 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

HL 2 Garry mod?

Autor:  Draghost [ 27 říj 2006 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

GTA Vice City? :mrgreen:

Autor:  Cole [ 27 říj 2006 18:26 ]
Předmět příspěvku: 

Draghost píše:
GTA Vice City? :mrgreen:


Bingo! :wink:

Kolji: Gmod vypadá asi tak 1 000 000 líp :m
:wink:

Autor:  Smallvillák [ 27 říj 2006 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

Cole píše:


První co mě napadlo, když se to vyděl na googlu bylo GTASA, ale je to asi pi*ovina

Autor:  siSINka [ 27 říj 2006 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

Co to jsou na stropě ty pantografy?

Autor:  Cole [ 27 říj 2006 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

siSINka píše:
Co to jsou na stropě ty pantografy?


kabel od světel.. ale asi upravenej.. vypadá na nějakej velkej Vice City mod :)

Fred: seš blízko, je to GTA Vice City (jak řekl Draghost).. akorát dost upravený :wink:

Autor:  Draghost [ 27 říj 2006 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

Cole píše:
Draghost píše:
GTA Vice City? :mrgreen:


Bingo! :wink:

Kolji: Gmod vypadá asi tak 1 000 000 líp :m
:wink:


Jediný podle čeho sem to poznal tak byla ta garáž a hlavně ten výjezd nahoru je tam perfektní skokánek jezdil sem tam často :mrgreen:

Autor:  Cole [ 27 říj 2006 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Draghost píše:
Jediný podle čeho sem to poznal tak byla ta garáž a hlavně ten výjezd nahoru je tam perfektní skokánek jezdil sem tam často :mrgreen:


Tak to sme 2 :mrgreen:

Stránka 13 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/