Zdravim vas.
Nasiel som vysvetlenie pre par "zahad"
Jedna sa o Matrix , Ostrov Snov , Alcatraz a dohady o tom ,ci dalej za GTA SA Land nieco je.
Zacnem jednoduchou schemou ,ako vyzera mapa san andreasu v pribliznom 3D zobrazeni (sorry za skaredu foto;)
obr. #1
obr. #1-vysvetlenie :
Cela hra je v takom akoze obdlzniku, predstavte si to 3D
To "mesto" (cervenou farbou) v strede je akoze cely SA.
To ,co obmyva brehy SA je more, ktore je ohranicene tou ciernou ciarou (na obr) a od tej ciary dalej je more nekonecne (kriklavou zelenou).
K napisu TEXTURA - ked si predstavite ,ze ste v SF a pozerate na Alcatraz ,tak sa pozerate na "stenu" na ktorej je Alcatraz otexturovany(alebo ten ostrov snov) , to znamena ,akokeby ste boli vo svojej izbe a pozerali sa na stenu (napr. s obrazkom)
K napisu CJ H , GYM. , interier - znova si predstavte,ze idete do svojho savehousu na Groove st.,akonahle vojdete dovnutra ,tak sa objavite vnutri.Lenze , to v nutri nie je
.Je to vysoko-prevysoko v oblakoch (tam sa jednoducho nedostanete,len tym bugom v telocvicni).To ,ze to je vysoko prevysoko mam dosvecene programom Water level (ktomu sa este dostanem).
Je to vlastne na principe teleportacie
.Je to to iste ,ako ked vojdete do toho vysokeho mrakodrapu , na ktorom je padak.Lenze tam vas to "vyhodi" na strechu mrakodrapu a nie na do miestnosti , ktora je uplneuplne vysoko.
obr. #2
obr.#2 - vysvetlenie - ako sami vidite , je medzi lavou a pravou castou mora nejaky ten vyskovy rozdiel
.Pomocou prog. Water Level ste si sice zvacsili hladinu mora, ale len toho ktory je na obr#1 vyfarbeny na tmavomodro.Ten prechod medzi tymi hladinami je vlastne ta cierna ciara (obr#1) a ta druha , nizzsia (je to aj ta defaultna vyska) , je znazornena na obr.#1 ako zelena , cize to nekonecne more,kde uz dalej sa nic ine nenachadza,ziaden Alcatraz, ziaden ostrov snov.
obr.#3 -
AD k Water Level
obr.#3 - vysvetlenie WL a "matrixom"
V prvej kolonke davate vysku hladiny mora (toho modreho;)).
0.0ft je default, takze ked nastavite napr. 15ft ,tak len to "modre" more sa zvysi a "zelene" (obr.#1) zostane v povodnej hladine.Ak si vsimnete ,je tam udaj ze
1015ft - water in CJ'house.To znamena ,ze hladina mora bude vysoka tak ,ze ten interier ,co je uplneuplne vo vzduchu (v tomto pripade vas dom) bude zatopeny.Ked si to date na tu hodnotu ,a mate save ulozeny vo vasom dome v Gr. St. , tak budete v nom plavat a ked vyjdete von ,tak neuvidite NIC
.(Ako v reale , sak svetlo prenika len do urcitej hlbky ,ale to uz viete nie?).
Druha moja teoria "matrixu" je ta, ze su dve pararelne GTA SA mapy.
Prva je ta , kde ste vonku a behate po uliciach,respektive "outdoor"
Druhy svet je kopia toho prveho ale bez modelov/textur/vsetckeho a su tam len interiery budov,do ktorych mozte vojst (na tych istych poziciach na mape ,ako su tie domy,do ktorych vchadzate,ale to ste si uz asi tiez vsimli
).V tomto druhom neplatia akosi fyzikalne zakony tak preto sa stane ,ze padate dolu ,ked letite v tom ciernom priestore s Jetpackom
-----END OF PART 1----
Uff , bolo to pre mna vycerpavajuce ,ale snad sa tomu dalo pochopit
.
Ja som mal este zopar teorii , ale na tie si spomeniem neskor
, vopred diky za to ,ze ste si to precitali a porozumeli tomu ,ak nie ,tak sa ma na to tu spytajte