Právě je 28 dub 2024 11:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Pochopili ste tomuto vysvetleniu?
Ano 64%  64%  [ 21 ]
Nie 15%  15%  [ 5 ]
Trocha 21%  21%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 33
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku: Vysvetlenie pre Alcatraz , ostrov snov , "matrix"
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 00:23 
Gangsta
Gangsta
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2005 23:20
Příspěvky: 590
Bydliště: 21st eagle wing airbase, California
Zdravim vas.
Nasiel som vysvetlenie pre par "zahad"
Jedna sa o Matrix , Ostrov Snov , Alcatraz a dohady o tom ,ci dalej za GTA SA Land nieco je.
Zacnem jednoduchou schemou ,ako vyzera mapa san andreasu v pribliznom 3D zobrazeni (sorry za skaredu foto;)

obr. #1
Obrázek
obr. #1-vysvetlenie :
Cela hra je v takom akoze obdlzniku, predstavte si to 3D :)
To "mesto" (cervenou farbou) v strede je akoze cely SA.
To ,co obmyva brehy SA je more, ktore je ohranicene tou ciernou ciarou (na obr) a od tej ciary dalej je more nekonecne (kriklavou zelenou).
K napisu TEXTURA - ked si predstavite ,ze ste v SF a pozerate na Alcatraz ,tak sa pozerate na "stenu" na ktorej je Alcatraz otexturovany(alebo ten ostrov snov) , to znamena ,akokeby ste boli vo svojej izbe a pozerali sa na stenu (napr. s obrazkom)
K napisu CJ H , GYM. , interier - znova si predstavte,ze idete do svojho savehousu na Groove st.,akonahle vojdete dovnutra ,tak sa objavite vnutri.Lenze , to v nutri nie je :idea: .Je to vysoko-prevysoko v oblakoch (tam sa jednoducho nedostanete,len tym bugom v telocvicni).To ,ze to je vysoko prevysoko mam dosvecene programom Water level (ktomu sa este dostanem).
Je to vlastne na principe teleportacie :) .Je to to iste ,ako ked vojdete do toho vysokeho mrakodrapu , na ktorom je padak.Lenze tam vas to "vyhodi" na strechu mrakodrapu a nie na do miestnosti , ktora je uplneuplne vysoko.


obr. #2
Obrázek
obr.#2 - vysvetlenie - ako sami vidite , je medzi lavou a pravou castou mora nejaky ten vyskovy rozdiel :).Pomocou prog. Water Level ste si sice zvacsili hladinu mora, ale len toho ktory je na obr#1 vyfarbeny na tmavomodro.Ten prechod medzi tymi hladinami je vlastne ta cierna ciara (obr#1) a ta druha , nizzsia (je to aj ta defaultna vyska) , je znazornena na obr.#1 ako zelena , cize to nekonecne more,kde uz dalej sa nic ine nenachadza,ziaden Alcatraz, ziaden ostrov snov.

obr.#3 - AD k Water Level
Obrázek
obr.#3 - vysvetlenie WL a "matrixom"
V prvej kolonke davate vysku hladiny mora (toho modreho;)).
0.0ft je default, takze ked nastavite napr. 15ft ,tak len to "modre" more sa zvysi a "zelene" (obr.#1) zostane v povodnej hladine.Ak si vsimnete ,je tam udaj ze 1015ft - water in CJ'house.To znamena ,ze hladina mora bude vysoka tak ,ze ten interier ,co je uplneuplne vo vzduchu (v tomto pripade vas dom) bude zatopeny.Ked si to date na tu hodnotu ,a mate save ulozeny vo vasom dome v Gr. St. , tak budete v nom plavat a ked vyjdete von ,tak neuvidite NIC :D.(Ako v reale , sak svetlo prenika len do urcitej hlbky ,ale to uz viete nie?).

Druha moja teoria "matrixu" je ta, ze su dve pararelne GTA SA mapy.
Prva je ta , kde ste vonku a behate po uliciach,respektive "outdoor"
Druhy svet je kopia toho prveho ale bez modelov/textur/vsetckeho a su tam len interiery budov,do ktorych mozte vojst (na tych istych poziciach na mape ,ako su tie domy,do ktorych vchadzate,ale to ste si uz asi tiez vsimli ;)).V tomto druhom neplatia akosi fyzikalne zakony tak preto sa stane ,ze padate dolu ,ked letite v tom ciernom priestore s Jetpackom :)

-----END OF PART 1----

Uff , bolo to pre mna vycerpavajuce ,ale snad sa tomu dalo pochopit :D.
Ja som mal este zopar teorii , ale na tie si spomeniem neskor :) , vopred diky za to ,ze ste si to precitali a porozumeli tomu ,ak nie ,tak sa ma na to tu spytajte :)


Naposledy upravil Castonsky dne 30 črc 2005 12:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 01:17 
Gangsta
Gangsta
Uživatelský avatar

Registrován: 16 kvě 2005 19:04
Příspěvky: 507
Bydliště: Před PC
?????????????????????? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: ??????????????????????????????,CO?????????????????????,


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 07:45 
BAN
BAN

Registrován: 26 kvě 2005 16:10
Příspěvky: 243
ty voe to muselo dát práce :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 08:48 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Jo, souhlasím s první verzí. V řadě her (3D) byl teleport (a to vlastně přechod přes žlutý trojúhelník je) řešen přesunem na jiné místo mapy, normálně nepřístupné.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 08:50 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Škoda, že použití Water Levelu není dokonalé+ auta často jezdí pod vodou, chodci chodí a teprve při kolizi umírají utopením. Nebo když chuzí po šikmém dně dosáhnou hladiny. A moře (jezera, kanály) mají dvě hladiny - původní a tu novou :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 10:03 
Chieftain
Chieftain
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2005 12:47
Příspěvky: 4486
Bydliště: Bohnice
Oblíbené GTA: GTA IV
GFW/X360 Live Nick: tmx643
Jj, tak s první verzí souhlasím. Ale 1000 stop není přece zas tak vysoko... Tam by se nedalo vyletět :?: :?: :?:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 10:38 
Soldier
Soldier

Registrován: 06 čer 2005 19:20
Příspěvky: 405
Bydliště: Králíky
tmx píše:
Jj, tak s první verzí souhlasím. Ale 1000 stop není přece zas tak vysoko... Tam by se nedalo vyletět :?: :?: :?:


kdepak výš než na horní hladinu výškoměru tě to nepustí.......když letíš s hydrou tak tě to obrátí vzhůru nohama :?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 10:50 
BAN
BAN

Registrován: 26 kvě 2005 16:10
Příspěvky: 243
FramkieKILLER píše:
tmx píše:
Jj, tak s první verzí souhlasím. Ale 1000 stop není přece zas tak vysoko... Tam by se nedalo vyletět :?: :?: :?:


kdepak výš než na horní hladinu výškoměru tě to nepustí.......když letíš s hydrou tak tě to obrátí vzhůru nohama :?
to jo no


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 12:20 
Gangsta
Gangsta
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2005 23:20
Příspěvky: 590
Bydliště: 21st eagle wing airbase, California
tmx píše:
Jj, tak s první verzí souhlasím. Ale 1000 stop není přece zas tak vysoko... Tam by se nedalo vyletět :?: :?: :?:


To teda nie je , je to okolo 300 metrov ale v hre to je neejako nedokonale
spravene

P.S. - vidis ,dobry napad! :idea:
Ako vieme ,su tri osi , X , Y, Z.
Postavim sa priblizne pred dvere ,tak aby som nevstupil , pomocou programu si zistim polohu X,Y,Z , vbehnem do domu a pozriem tie rozdiely.
A potom , skusim taku vec ,ze si dam ten prog. na teleport ,zadam tie suradnice a uvidim ,co sa stane Z)

2 blejzin - Mno , dalo to nejake tie 4 hodiny pisania a kreslenia a tak ,ale robil som to z radosti ;)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 13:48 
High roller
High roller
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2005 18:05
Příspěvky: 1841
Bydliště: 37°14´N, 115°48´W
JJ ale tam kde nejsou dveře se přes to nedostaneš, třeba co by na ostrově snů dělaly dveře, n možná náká chýše, ale ten ostrov je podle mě blbost i alcatraz.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 13:57 
Gangsta
Gangsta
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2005 23:20
Příspěvky: 590
Bydliště: 21st eagle wing airbase, California
Okej ,takze :

1.Interiery su vo vzduchu ,ale v tom "outdoorovom" gta nie su ,pretoze by
ich bolo vidiet (1000ft=cca 300m) ,takze su v tej "indoor" mape.
Skusil som to s kasinom 4 Dragons.
Postavil som sa tesne ku dveram ,ale tak ,aby CJ nevosiel,pomocou toho prog. som zistil ,ze X=2019 , Y=1009 , Z=10.
Vosiel som do vnutra a znova som nameral , ze X=2019,Y=1009 a Z=996

Znamena to ,ze vas to teleportuje do vysky 996ft v tom "indoor" SA :)


2 SFINX - ake dvere? , ano , alcatraz a ostrov snow je blbost , jedna sa o texturu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 14:15 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Interiéry, které jsou v 300 či kolik metrové výšce neuvidíš, protože při pohledu "zespoda ze země" (nebo s letadla, to je jedno) vidíš spodní část textury (proměnlivé), kterou je "ohraničen outdoor prostor GTASA směrem nahoru. Už ve starých hrách, které byly vybudovány na Build enginu (Duke Nukem 3D, Redneck Rampage, Shadow Warrior) se "problém" reálně vyhlížejícího nebe, které vypadá jakoby šlo donekonečna, řešilo tzv. Parallaxou. Textuře se přiřadil atribut "parallax" a bylo vymalováno :-) V Buildu jsem dost editoval; stačilo šupnout texturu vesmíru 10cm za okno vesmírné stanice, "parallaxnout" ji a pocit hlubokého vesmíru byl na světě.

Do stran jde SA "donekonečna" (i když se to nekonečno jenom generuje). Chtělo by to uskutečnit třeba půlhodinový let jedním směrem a pak přesně zpátky - stejnou rychlostí - a ono by se ukázalo, zda opravdu letíš "furt pryč", nebo od určité vzdálenosti od SA "stojíš na místě" a jen se měni textura pod tebou.

Snad by se "nad" hranici outdoor prostoru podařilo dostat, kdyby existoval cheat na procházení zdí (idclip :twisted: znají všichni doomaři) nebo byly nástroje na přímou (3D) editaci světa SA. Oboje nevím, zda existuje :?:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2005 14:40 
Gangsta
Gangsta
Uživatelský avatar

Registrován: 03 črc 2005 23:20
Příspěvky: 590
Bydliště: 21st eagle wing airbase, California
Preeesnee tak siSINka :)
Je to to ,co som chcel vysvetlit.
Napriklad aj v Halflife 1 , ked ste si dali cheat na prechadzanie stien , tak ste boli v tom (akoze interierovom) "svete" :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2005 08:57 
BAN
BAN

Registrován: 26 kvě 2005 16:10
Příspěvky: 243
siSINka píše:
Škoda, že použití Water Levelu není dokonalé+ auta často jezdí pod vodou, chodci chodí a teprve při kolizi umírají utopením. Nebo když chuzí po šikmém dně dosáhnou hladiny. A moře (jezera, kanály) mají dvě hladiny - původní a tu novou :roll:
jo to škoda! :x


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2005 08:58 
BAN
BAN

Registrován: 26 kvě 2005 16:10
Příspěvky: 243
Castonsky píše:
tmx píše:
Jj, tak s první verzí souhlasím. Ale 1000 stop není přece zas tak vysoko... Tam by se nedalo vyletět :?: :?: :?:


To teda nie je , je to okolo 300 metrov ale v hre to je neejako nedokonale
spravene

P.S. - vidis ,dobry napad! :idea:
Ako vieme ,su tri osi , X , Y, Z.
Postavim sa priblizne pred dvere ,tak aby som nevstupil , pomocou programu si zistim polohu X,Y,Z , vbehnem do domu a pozriem tie rozdiely.
A potom , skusim taku vec ,ze si dam ten prog. na teleport ,zadam tie suradnice a uvidim ,co sa stane Z)

2 blejzin - Mno , dalo to nejake tie 4 hodiny pisania a kreslenia a tak ,ale robil som to z radosti ;)
jo OK :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz