Právě je 28 dub 2024 10:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:13 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Zkusil jsem to taky ;-)

http://pocta.slunce.cz/gtasa/pristavba.jpg

Carl se rozhodl zrušit garáž a místo toho pořídit přístavbu pro chorého strýce (ten tam sedí na schodech... :lol: ). Na náměstí byl taky barák místního výrobce alkoholu, ale vlivem poddolování se začal trochu propadat...

Poznatky: není problém v rámci jednoho *ipl (části mapy) přesouvat či přidávat objekty. Zatím se mi nedaří nějak jednoduše naimportovat objekt z úplně jiné oblasti. Když dám "new" a vyberu do LS něco z LV např. palmu, sice ji červeně vidím, ale po potvrzení zmizne. Po uložení tam ale je. Asi je nutno načíst obojí *ipl (v mém případě), aby to bylo viditelné...

Změní se jen soubor mapy *.ipl - vše ostatní zůstane stejné...

Na další zkoušení teď nemám čas... pište svoje zkušenosti a postřehy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:27 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2005 11:36
Příspěvky: 7917
Bydliště: /b/rno
Oblíbené GTA: GTA IV
Takže GTA: NY se stane skutečností :shock: :lol: :lol: :lol:

No ale teď vážně! - Proč Carl ničil garáž? :shock: Mohl postavit dům NAD garáží :wink: :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:38 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Trochu mě zlobí, že není pořád aktivní položka Delete. Prostě v 3d pohledu nejde kliknout pravou myší na strom a poslat ho k čertu :twisted: Řešil jsem to tak, že jsem ho "posunul" pod zem - ale to není moc "čisté" řešení. Aby to pak někde nekolidovalo s matrixem.

Zkoušel jste někdo načíst všechny *ipl (exteriéry) najednou?? Katastrofa :twisted:

Skoro 2 giga paměti a neovladatelné...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 14:48 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
ad terén) Tady bude trochu problém, protože terén je vlastně taky objekt :? Je to vlastně seskládáno z jednotlivých malých "terénků"; podle toho, jak to vývojářům pasovalo.

Škoda, že to nefunguje podobně jako v SimCity nebo Simsech - kde se dal terén upravovat velmi jednoduše. Tady si s tím bude muset někdo pohrát, v zmodeleru nebo Maxíkovi udělat modely terénu a odladit jejich spojení. Až bude povrch, pak se bude dát stavět a "zastromovat". Cesty a silnice jsou řešeny stejně nepohodlně...

Leda dělat svět "na placce". I přesto věřím, že se totálních konverzí dočkáme Z)

-------------------
V rozporu s pravidly fóra tady needituju své předchozí příspěvky. Protože jednotlivé posty řeší vždy jednu část editoru - dovoluji si je psát sólo. Snad to nebudete brát jako posthuťácké snahy a nějak to pro tentokrát překousnete... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 15:32 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2005 11:36
Příspěvky: 7917
Bydliště: /b/rno
Oblíbené GTA: GTA IV
Už sem se chystal že tě sprdnu proč si neEDIToval a bum - dole je vysvětlení :o :cry: :lol: :lol: Takže je to OK..


neska si asi do nikoho nerejpnu :cry: :lol: :lol: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 18:02 
Godfather
Godfather
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2005 23:14
Příspěvky: 2879
Bydliště: U mě doma
Oblíbené GTA: GTA: Vice City
siSINka píše:
Zkoušel jste někdo načíst všechny *ipl (exteriéry) najednou?? Katastrofa :twisted:

zkousel zkousel...nakonec jsem to psychicky nevydrzel a resetoval comp
aby nebyla sama chvala tak nekdy pri rotovani objektu zmizi posuvnik a musm ho poslepu "nahmatavat"...ale verim ze v dalsi verzi to bude opravene

BTW: prave jsem prisel ze skoly takze az udelam DU tak zkusim neco vetsiho


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 18:18 
Immortal
Immortal
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2005 10:50
Příspěvky: 11041
Bydliště: Wherever, whenever
Oblíbené GTA: GTA3: Liberty City
Skype: kolji23
siSINka: pekna pristavba, aj ked kolaudacny urad by to asi neschvalil :o
>>inak v tom editore sa daju robit super veci, len niekedy nefunguje kopirovanie objektov :?: :?: :?: :?:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 18:34 
Godfather
Godfather
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2005 23:14
Příspěvky: 2879
Bydliště: U mě doma
Oblíbené GTA: GTA: Vice City
po kratkem zkoumani jsem zjistil ze zadny DU nemame :D a venuji se MapEditoru...narazil jsem na dalsi nedomakanost -> kdyz nactu treba cast LS a pa treba cast LV tak se znovu nacita i to LS :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 18:36 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
To byl jen technologický pokus ;-)

Napište, jakým způsobem odstraňujete objekty ze hry, např. stromy nebo domky. Po domcích totiž zůstává na zemi "díra do matrixu"

Napište, jakým způsobem vkládáte do jednoho *ipl objekty z jiného *ipl

...obojí mě zlobí... :evil:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 18:47 
Godfather
Godfather
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2005 23:14
Příspěvky: 2879
Bydliště: U mě doma
Oblíbené GTA: GTA: Vice City
tak s dirou do matrixu asi nic nenadelas leda to otevrit v nejaky 3D softu a editovat...s tim IPL nevim zatim jsem to nezkousel


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 18:57 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
To není dobré... :evil:
Díra tam zůstat nemůže - ve hře by to házelo buď chybu, nebo by to spadlo nebo by to vytvořilo zrcadlení/parallaxu. Je potřeba to něčím "přikrýt", ale čím, když "povrchy" vlastně nejsou - všechno jsou to objekty. Práce pro 3dMaxíka :roll: ?? ach jo... :roll:

Nebo tam vrazit nějaký "polní" či "skalní" objekt a potopit ho tak, aby tu díru zaplnil!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 19:02 
Godfather
Godfather
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2005 23:14
Příspěvky: 2879
Bydliště: U mě doma
Oblíbené GTA: GTA: Vice City
taky jsem s myslel ze R* udelali placku a na ni to vsechno hazeli...a vono ne


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 19:05 
Immortal
Immortal
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2005 10:50
Příspěvky: 11041
Bydliště: Wherever, whenever
Oblíbené GTA: GTA3: Liberty City
Skype: kolji23
parman píše:
taky jsem s myslel ze R* udelali placku a na ni to vsechno hazeli...a vono ne


bohuzial je to tak..v R* asi nemali peniaze na hlinu a preto nechali pod budovami diery...aby usetrili $$$ :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 19:07 
Warlord
Warlord
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2005 13:04
Příspěvky: 5297
Bydliště: New York City
Stiahol by som si to ,ale nechcem riskovať ešte väčšie poj*****e môjho GTA:SA :lol:

BTW thx ,že my oživujete DOWNLOADY :smt033


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 pro 2005 19:52 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Zkusil jsem Sweetův barák "potopit" do země a díru do matrixu jsem "zaclpal vrcholkem kopce, který jsem nakopíroval odněkud z poušte. V editoru to vypadalo, jaky by tam byla vysypaná plochá hromada hlíny. Po uložení a spuštění ve hře tam byla jak ta hromada, tak i ten domek, který jsem přitom hodil tak 20 metrů pod zem!! Takto to tedy nepůjde - ty objekty se budou muset nějak odstranit úplně. Ale jak, když delete funguje nějak divně...

(Že by přímou editací toho *ipl souborů? Tam smazat příslušné řádky "budovy"? Přenechám to asi chytřejším...)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz