Právě je 01 říj 2022 01:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2005 22:07 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Breaking news:
Verze 0.20a ke stažení: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1053

15th December 2005 - Version 0.20a
* Fixed major rendering bug with IPL reader (all objects in Vegasn.ipl, countrye.ipl now render correctly)
* Added information about graphics card extensions to help Window
* Fixed objects and textures disappearing when using the dffview, txdview and idebrowser.
* Speeded up DFF rendering slightly
* Added Image Archive Tool and ability to add custom objects into the game.
* Added IDE Parameter flags dialog and redesigned entire dialog.
* Tidied up Main Window, reducing clutter.
* Fixed multiple deletion for IPL and IDE Trees
* Ability to extract DFF and TXD straight from the map
* Ability to replace an item on the map using the context menu
* Added support for TXD.img for GTA III (Contains uncompressed Textures)
* Added Properties to Right-Click Object Menu
* IPL Dialog has been made smaller and less intrusive.
* Added Movement Speed Slider Option (Used to control how fast the shift key increases speed)
* Real Lighting for Objects without Textures
* Fullscreen Mode
* Updated all controls, multiple key presses now work.
* Moved Keyboard Help screen to the help menu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2005 18:18 
Godfather
Godfather
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2005 23:14
Příspěvky: 2879
Bydliště: U mě doma
Oblíbené GTA: GTA: Vice City
funguje vam v. 0,20 tak jak ma?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2005 18:22 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Mně ano. Na 100%.

Nezkoušel jsem ale načítat všechny *ipl, to se pak kousne nebo spadne. Tato možnost imho chce tak 2 giga ramky...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2005 19:59 
BAN
BAN
Uživatelský avatar

Registrován: 14 črc 2005 23:03
Příspěvky: 5645
Bydliště: Láskosvět
Krome toho, ze se uz pri cca 10i nactenych ipl zacne nechutne sekat, coz uplne prvni verze nedelala, v pohode... A pracuje se mi s ni mnohem lepe nez se starsi verzi.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2005 20:10 
Godfather
Godfather
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2005 23:14
Příspěvky: 2879
Bydliště: U mě doma
Oblíbené GTA: GTA: Vice City
prisel jsem na zpusob jak vochcat smazavani "unikatnich" objektu...normalne to smazat nejde protoze se zmeni i gta3.img a pod zem to taky dat nejde (uz se tu o tom rozepisoval siSINka a dalsi)...pritom je to tak jednoduche...vytvorte kopii onoho "unikatniho" objektu a hodte ji nekam pod zem (nebo do vzduchu)...pak ten puvodnu objekt smazte a je to ;)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2005 20:41 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Zkoušel jsi to ve hře? "Nevrátí" se pak ten objekt zpět?

Raději asi pod zem... ale ne moc hluboko: náhoda je blbec a mohlo by to kolidovat z nějakým indoorem :idea:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2005 21:42 
Godfather
Godfather
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2005 23:14
Příspěvky: 2879
Bydliště: U mě doma
Oblíbené GTA: GTA: Vice City
nn je to vpoho :wink: ale s LOD objektama to nejde :?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 16:35 
Newbie
Newbie

Registrován: 03 čer 2005 19:48
Příspěvky: 23
new version 0.21a

* Fixed Centre on Object
* Fixed New Item Placement
* Added Centre on Object to Context Menu
* COLL/COL3 Rendering Mode
* Basic Undo for Mapview (paste, delete or new item)
* Collision File Properties Window
* Fixed Rotation for separate GL Windows (DFFView, COLView and TXDView)
* Fixed Bug when adding new IMG Archive
* Added Bounding Spheres and Boxes to Item Selection
* Made Progress Bars show overall progress
* Added Error warnings when OpenGL context fails to be created.
* Small Interface Bug Fixes
* Adding New Items using the IPLTree will automatically centre the view

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1053


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2005 17:01 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Juchůůůů, konečně undo! Jednoduchá extrakce objektů, export ...

K čemu slouží ten "čárkovaný zelený kruh" kolem vybraného objektu?
Větší testování až o svátcích... dal jsem tomu jen 2-3 minutky...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2005 19:07 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Další verze: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1053

MEd 0.21b
žádné převratné novinky, jen oprava chyby: http://www.gtaforums.com/index.php?show ... 293&st=260


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2006 01:15 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
No a postupujeme dále:

verze 0.30c http://files.gtanet.com/gtagarage/file.php?F=1742



Version 0.30 Beta is now available and includes multiple item selection support.

This feature is fairly new and needs testing, if you notice bugs, or have any suggestions then please post on the MEd Development thread on http://www.gtaforums.com.

Changelog

* Added Multiple Item Selection Support (Hold down Shift whilst selecting, right-clicking)
* Double-clicking on an IPL in the Scene Tab will centre it on the map
* Better Memory Allocation/Deallocation
* Remove automatic centre on map when loading additional IPL files
* Fixed bug in Scene Tab
* Better Undo support (Upto 5 last actions)
* Added Redo Option


---------------------
...snad to ještě někoho zajímá...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2006 01:26 
Warlord
Warlord
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2005 13:04
Příspěvky: 5297
Bydliště: New York City
lol to bola dost dlha prestavka :m


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2006 01:40 
Chieftain
Chieftain
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2005 18:58
Příspěvky: 4559
Je tu ešte niekto koho to zaujima? :m


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2006 11:57 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2005 14:00
Příspěvky: 10501
Oblíbené GTA: GTA: San Andreas
Nero píše:
lol to bola dost dlha prestavka :m
No, byla ještě verze 0.22 .....

Mě to např. zajímá Z)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 00:46 
Warlord
Warlord
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2005 13:04
Příspěvky: 5297
Bydliště: New York City
mozno trochu blba otazka, ale vidno tam suradnicu (XYZ), kam ukazujem kurzorom? :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz